VERONIQUE KOKU KESESİ

Merhaba kızlar 😊
Nasılsınız,özlediniz mi beni ? 😇💋

Bugün sizlere Club Veronique markasının gönderdiği koku kesesinden bahsetmek istiyorum.Öncelikle çalışanlarının ilgi ve alakasına bayıldım.Hızlı ve etkili bir şekilde iletişime geçmeleri ve kargoyu hemen göndermeleri beni çok şaşırttı ve bir o kadar sevindirdi.Hizmette hiç bir kusurları yok.Özenli,dikkatli ve hızlı olmaları eminim markaya çok büyük bir artı sağlıyordur.


Şimdi bu koku kesesini nerelerde kullanabilirsiniz ?

Dolaplarınızda kullanabilirsiniz.
Çekmecelerinizde tercih edebilirsiniz.
Spor çantanızda bulundurabilirsiniz.
Arabanızda da kullanabilirsiniz,hem sizler için ayna süsü de olmuş olur.
Bavullarınızda veya sakladığınız çeyizlerinizde de tercih edebilirsiniz.



Koku konusunda biraz endişeliydim.2-3 güne kaybolur diye ama yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum ve hala kokusunda eksilme olmadı.Vanilya kokusu en sevdiğim kokudur.Parfümlerde bile vanilya içeren kokuları tercih etmeye çalışıyorum.Sizler için her alanda denedim bu koku kesesini.Dolap içerisinde,çekmecede ve çantada oldukça etkili,çok hoş bir koku sağlıyor sizlere.



Dekoratif olarak oldukça kullanışlı buldum.Kokusu bittiği zaman bile aksesuar olarak kullanılabilir.3 koku seçeneği bulunuyor.Vanilyalı,hindistan cevizli ve karışık kırmızı meyveli seçenekleri var.Hediye olarak da tercih edebilirsiniz.

Koku keselerine bu linkten  https://www.clubveronique.com/urun/koku-kesesi-suslu/ ulaşabilirsiniz.Bu tarz koku keselerini seviyorsanız mutlaka bakın derim.


Aranızdan deneyen olduysa yorum olarak belirtirseniz çok sevinirim 😊

Şimdilik görüşmek üzere 💋❤

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LOREAL PARIS NEMLENDİRİCİ JEL KREM

NIVEA Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

GOLDEN ROSE FAR PALETİ